کلینیک زیبایی نیاوران با بهترین خدمات زیبایی در شمال تهران منطقه 1 دارای تزریق ژل بوتاکس لیزر

تزریق ژل و بوتاکس در نیاوران

تزریق بوتاکس و ژل با مواد مرغوب در بهترین کلینیک زیبایی در نیاوران انجام می شود. تزریق ژل علاوه بر زیبایی و جوانسازی پوست برای درمان بعضی از مشکلات بدن نیز موثر عمل می کند. از بین بردن و رفع چین و چروک صورت از جمله کاربردهای خوب بوتاکس می باشد. از جمله کاربردهای دیگر تزریق ژل رفع تعریق کف دست و پا می باشد. همچنین کسانی که از درد مفاصل  مانند درد زانو رنج می برند، می توانند با تزریق ژل به درون مفصل خود تا مدت ها از شر این دردها رها شوند. تزریق ژل به درون عضله، رباط، تاندون و استخوان از جمله کاربرد های دیگر بوتاکس می باشد. تزریق ژل و بوتاکس به دلیل اینکه موقتی می باشد یک روش بسیار مناسب است. 

چنانچه فرد از نتیجه کار رضایت کافی نداشته باشد بعد از مدتی اثر آن از بین میرود. بعد از تزریق بوتاکس می توانید به فعالیت های روزانه خود مانند قبل ادامه دهید. چندین ساعت بعد از تزریق بوتاکس باید از دست زدن و مالش نواحی تزریق شده خودداری کنید. زیرا می‌تواند ایجاد حساسیت و تورم کند. همچنین بعد از تزریق ژل بهتر است مراقبت هایی لازم را انجام دهید تا بتوانید نتیجه مثبتی از انجام این کار بگیرید.

لیزر موهای زائد در نیاوران

فناوری لیزر الکساندرایت از بهترین دستگاه هایی است که کلینیک زیبایی در نیاوران جهت رفع موهای زائد از آن ها استفاده می کند. پوست های روشن برای رفع موهای زائد خود نیاز به این نوع دستگاه ها دارند. دستگاه دایود امکان نفوذ لیزر در سطح پوست را فراهم می کند. ایرانی ها دارای پوستی بسیار حساس هستند. در نتیجه باید برای آن ها از دستگاه های دارای سرعت عمل بالا استفاده کرد.

فناوری اندیگ نیز دارای امکان حذف فولیکول های مو است. پوست های سبزه و نواحی تیره تر بدن به خوبی از این دستگاه برای رفع تیرگی ها بهره می گیرند. 

جوانسازی و پاکسازی پوست در نیاوران

پاکسازی چربی های اضافه سبب می شود که پوست شما دارای سطح بسیار بالایی از شاخص سلامت باشد. در صورت پاک نمودن چربی های اضافه موجود بر روی پوست صورت امکان پاکسازی سطح آن از آلودگی ها فراهم خواهد شد.

 کلینیک زیبایی درنیاوران به نوعی می تواند بیشتر آلودگی ها و میکروب های موجود بر روی سطح پوست را از بین ببرد. یک راه خانگی برای از بین بردن چربی سطح پوست وجود دارد. این راه بهره گیری از پاک کننده ها و ابزار ویژه پاکسازی سطح پوست می باشد. اما به تنهایی و بدون علم کافی قادر به پاکسازی صحیح نخواهید شد بنابراین بهره گیری از خدمات کلینیک زیبایی در صادقیه در این امر به شما کمک شایانی خواهد کرد.  پاکسازی عمیق سطح پوست شما به صورت هفتگی امکان جوانسازی سطح پوست را فراهم می کند. 

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره برای درج آگهی